Formacions digitalització
Des de Coop Maresme comencem les formacions del 2023 amb un bloc de 4 sessions online enfocades a la digitalització i ús d'eines digitals. La primera sessió serà una sessió introductòria sobre eines digitals, la segona d'aprofundiment d'aquestes, la tercera sobre com dinamitzar la participació en espais digitals i, finalment, una quarta sobre com millorar la gestió del temps i quines eines digitals tenim a l'abast.
Confirmació d'inscripció
Digitalització: Introducció a les eines digitals
Confirmació d'anul·lació
Digitalització: Introducció a les eines digitals
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Digitalització: Introducció a les eines digitals
24 febrer de 2023
10:00 - 12:00 H
Lloc
Telemàtica
Descripció
- Introduir diferents instruments digitals per a la gestió empresarial
- Dotar d'eines per a la digitalització de processos i millorar la gestió del temps
- Conèixer que és un CRM i perquè es essencial a l'hora d'agilitzar les tasques a l'organització
- Potenciar el treball col·lectiu per a obtenir una majors resultats tant interns com externs
METODOLOGIA I FORMAT
- Taller teòric-pràctic on s'exposaran coneixements, eines i exemples reals per treballar en grup
- Sessió virtual de 2 hores
- Què entenem per gestió empresarial?
- Eines per a la comunicació interna i externa
- Treball col·laboratiu per obtenir uns millors resultats
- Mètode Kanban per la gestió de clients
- Càlcul de l'impacte del teu projecte
- Un pas més enllà: coneix el CRM
Confirmació d'inscripció
Digitalització: Aprofundeix en les diferents eines de gestió de projectes
Confirmació d'anul·lació
Digitalització: Aprofundeix en les diferents eines de gestió de projectes
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Digitalització: Aprofundeix en les diferents eines de gestió de projectes
2 març de 2023
10:00 - 12:00 H
Lloc
Telemàtica
Descripció
OBJECTIUS
- Conèixer la plataforma CRM: Odoo i la seva utilitat
- Identificar els principals indicadors de performance i aplicar-los
- Monitoritzar i mesurar accions comercials a través de CRM
- Gestionar les relacions pre i post-venda amb clients
- Aprendre a extreure i analitzar-los per facilitar la presa de decisions
METODOLOGÍA I FORMAT
- Taller teòric-pràctic on s'exposaran coneixements, eines i exemples reals per aplicar a Odoo
- Sessió virtual de 2 hores
CONTINGUTS
- CRM com a eina estratègica per la presa de decisions
- Com utilitzar Odoo per fer seguiment i valoració del Pla Estratègic
- Introducció dades i indicadors claus a Odoo
- Extracció d'informes
- Anàlisi i valoració d'informes per la modificació del Pla Estratègic
Confirmació d'inscripció
Digitalització: Gestió de la participació en espais digitals
Confirmació d'anul·lació
Digitalització: Gestió de la participació en espais digitals
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Digitalització: Gestió de la participació en espais digitals
6 març de 2023
16:00 - 18:00 H
Lloc
Telemàtica
Descripció
DESCRIPCIÓ DE L'ACTIVITAT
Sessió formativa sobre com estructurar i dinamitzar sessions participatives online
OBJECTIUS GENERALS DE L'ACTIVITAT
- Ofrerir un espai interactiu basat principalment en la pràctica amb eines que afavoreixen la participació en espais digitals
- Identificar aquells punts clau a l'hora d'orientar una sessió participativa online
OBJECTIUS ESPECÍFICS
- Conèixer les eines Jamboard i Mural a partir de la pràctica en la pròpia sessió
A QUI ES DIRIGEIX
Organitzacions, cooperatives i entitats de l'ESS interessades en millorar la seua gestió interna mitjaçant eines digitals
CONTINGUTS TEMARI
ICE BREAKER: trencar le gel, més important que en presencial
ÍNDEX DE LA SESSIÓ: orientació inicial
REGLES DEL JOC: establim marcs compartits
PROVES: aprendre a fer anar els comandaments de Jamboard i Mural
DINÀMICA GUIADA: en temps, en dinàmica i en interacció. Millor no abusar-ne
DIÀLEG SENSE EINES: no ens oblidem tampoc
PREGUNTES: parking lot
ENQUESTA
TANCAMENT
Confirmació d'inscripció
Digitalització: Què cal tenir en compte en la gestió del temps? Quines eines digitals tenim a l'abast?
Confirmació d'anul·lació
Digitalització: Què cal tenir en compte en la gestió del temps? Quines eines digitals tenim a l'abast?
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Digitalització: Què cal tenir en compte en la gestió del temps? Quines eines digitals tenim a l'abast?
16 març de 2023
10:00 - 12:00 H
Lloc
Telemàtica
Descripció
OBJECTIUS
- Explorar què vol dir realment gestionar el temps i quines són les implicacions reals, en el nostre context, de no gestionar el temps correctament.
- Explorar quines àrees, quan parlem de realitzar activitats, són interessants per explorar per alliberar el servei i delegar informació rellevant
- Explorar eines digitals que ens poden acompanyar en el procés de millora d'efectivitat en l'àmbit professional, personal i de conciliació.
- Explorar eines d'ús personal per gestionar el temps.
A QUI ES DIRIGEIX
- Aquest taller es ideal per a tot tipus de perfils
- És apropiat per qualsevol persona que realitzi funcions com planificació estratègica, màrqueting estratègic, recerca de mercat, gestió de productes, disseny de producte, disseny de servei, product ownership, gestió de portfolio, gestió d'equips o que simplement vulgui organitzar-se millor les jornades.
- També és útil per qualsevol persona que vulgui comprendre quins mecanismes tenim per gestionar allò que anomenem gestió del temps.
CONTINGUTS TEMARI
- Implicacions de no gestionar el temps adequadament
- Àrees d'actuació en la gestió d'activitats
- Eines de priorització de tasques
- Eines personals de gestió del temps