Formació: Màrqueting i comercialització ètica per entitats de l'economia social i solidària
Data:
25 de novembre de 10 a 13h
Objectius generals:
- Donar eines a les empreses, iniciatives i entitats de l’Economia Social i Solidària perquè tinguin més coneixements i informació per gestionar i millorar el seu funcionament
- Contribuir a la gestió i enfortiment per garantir la seva continuïtat i viabilitat amb les màximes garanties
- Facilitar eines de millora de la gestió i planificació comercial i de màrqueting.
Objectius específics:
- Rellevància de les vendes dins del conjunt d’accions que conformen el que es denomina la planificació comercial de l’empresa.
- Ser capaç de detectar el client i/o usuari al que estem parlant.
- Conèixer i aplicar els paràmetres necessaris per a prendre decisions òptimes de màrqueting i comercialització.
- Aprendre diferents tècniques i habilitats pràctiques per millorar la comunicació comercial, el networking, la influència amb agents rellevants del nostre entorn i l’estratègia de màrqueting.
- Analitzar el procés actual de comercialització i les accions de màrqueting.
- Detectar errors i mancances en el flux de comercialització.
- Detectar els perfils interns amb més facilitat per planificar accions de màrqueting i la gestió comunicativa i comercial.
Temari complert:
● Perfil i aptituds de la persona comercial i de màrqueting
● Models de comercialització i planificació d’accions de màrqueting
● El procés de la venta ètica
● Com filtrar i centrar-nos en les persones?
● “Discurs de l’ascensor”
● Tècniques de networking, generació de “LEAD” offline
● Tècniques per qualificar clients.
● Gestió d’objeccions
● Desenvolupament de la planificació i guió per l’aplicació pràctica de les tècniques estudiades per cada entitat.
A càrrec de Facto
Confirmació d'inscripció
Formació: Màrqueting i comercialització ètica per entitats de l'economia social i solidària
Confirmació d'anul·lació
Formació: Màrqueting i comercialització ètica per entitats de l'economia social i solidària
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Formació: Màrqueting i comercialització ètica per entitats de l'economia social i solidària
25 de novembre de 2021
10:00 - 13:00 H
Lloc
Telemàtica
Descripció
Data:
25 de novembre de 10 a 13h
Objectius generals:
- Donar eines a les empreses, iniciatives i entitats de l’Economia Social i Solidària perquè tinguin més coneixements i informació per gestionar i millorar el seu funcionament
- Contribuir a la gestió i enfortiment per garantir la seva continuïtat i viabilitat amb les màximes garanties
- Facilitar eines de millora de la gestió i planificació comercial i de màrqueting.
Objectius específics:
- Rellevància de les vendes dins del conjunt d’accions que conformen el que es denomina la planificació comercial de l’empresa.
- Ser capaç de detectar el client i/o usuari al que estem parlant.
- Conèixer i aplicar els paràmetres necessaris per a prendre decisions òptimes de màrqueting i comercialització.
- Aprendre diferents tècniques i habilitats pràctiques per millorar la comunicació comercial, el networking, la influència amb agents rellevants del nostre entorn i l’estratègia de màrqueting.
- Analitzar el procés actual de comercialització i les accions de màrqueting.
- Detectar errors i mancances en el flux de comercialització.
- Detectar els perfils interns amb més facilitat per planificar accions de màrqueting i la gestió comunicativa i comercial.
Temari complert:
● Perfil i aptituds de la persona comercial i de màrqueting
● Models de comercialització i planificació d’accions de màrqueting
● El procés de la venta ètica
● Com filtrar i centrar-nos en les persones?
● “Discurs de l’ascensor”
● Tècniques de networking, generació de “LEAD” offline
● Tècniques per qualificar clients.
● Gestió d’objeccions
● Desenvolupament de la planificació i guió per l’aplicació pràctica de les tècniques estudiades per cada entitat.
A càrrec de Facto