Coop Maresme

Plataforma de gestió de projectes i inscripcions

Formació: Màrqueting i comercialització ètica per entitats de l'economia social i solidària

Descripció

Data:

25 de novembre de 10 a 13h


Objectius generals:

  • Donar eines a les empreses, iniciatives i entitats de l’Economia Social i Solidària perquè tinguin més coneixements i informació per gestionar i millorar el seu funcionament 
  • Contribuir a la gestió i enfortiment per garantir la seva continuïtat i viabilitat amb les màximes garanties 
  • Facilitar eines de millora de la gestió i planificació comercial i de màrqueting.


Objectius específics:

  • Rellevància de les vendes dins del conjunt d’accions que conformen el que es denomina la planificació comercial de l’empresa.
  • Ser capaç de detectar el client i/o usuari al que estem parlant.
  • Conèixer i aplicar els paràmetres necessaris per a prendre decisions òptimes de màrqueting i comercialització.
  • Aprendre diferents tècniques i habilitats pràctiques per millorar la comunicació comercial, el networking, la influència amb agents rellevants del nostre entorn i l’estratègia de màrqueting.
  • Analitzar el procés actual de comercialització i les accions de màrqueting.
  • Detectar errors i mancances en el flux de comercialització.
  • Detectar els perfils interns amb més facilitat per planificar accions de màrqueting i la gestió comunicativa i comercial. 

Temari complert: 

●     Perfil i aptituds de la persona comercial i de màrqueting

●     Models de comercialització i planificació d’accions de màrqueting

●     El procés de la venta ètica

●     Com filtrar i centrar-nos en les persones?

●     “Discurs de l’ascensor”

●     Tècniques de networking, generació de “LEAD” offline

●     Tècniques per qualificar clients.

●     Gestió d’objeccions

●    Desenvolupament de la planificació i guió per l’aplicació pràctica de les tècniques estudiades per cada entitat. 


A càrrec de Facto


Selecciona les sessions on vulguis participar:

Sessió 1

Formació: Màrqueting i comercialització ètica per entitats de l'economia social i solidària

Sessió conclosa

25 de novembre de 2021

10:00 - 13:00 H

Lloc

Telemàtica

Descripció

Data:

25 de novembre de 10 a 13h


Objectius generals:

  • Donar eines a les empreses, iniciatives i entitats de l’Economia Social i Solidària perquè tinguin més coneixements i informació per gestionar i millorar el seu funcionament 
  • Contribuir a la gestió i enfortiment per garantir la seva continuïtat i viabilitat amb les màximes garanties 
  • Facilitar eines de millora de la gestió i planificació comercial i de màrqueting.


Objectius específics:

  • Rellevància de les vendes dins del conjunt d’accions que conformen el que es denomina la planificació comercial de l’empresa.
  • Ser capaç de detectar el client i/o usuari al que estem parlant.
  • Conèixer i aplicar els paràmetres necessaris per a prendre decisions òptimes de màrqueting i comercialització.
  • Aprendre diferents tècniques i habilitats pràctiques per millorar la comunicació comercial, el networking, la influència amb agents rellevants del nostre entorn i l’estratègia de màrqueting.
  • Analitzar el procés actual de comercialització i les accions de màrqueting.
  • Detectar errors i mancances en el flux de comercialització.
  • Detectar els perfils interns amb més facilitat per planificar accions de màrqueting i la gestió comunicativa i comercial. 

Temari complert: 

●     Perfil i aptituds de la persona comercial i de màrqueting

●     Models de comercialització i planificació d’accions de màrqueting

●     El procés de la venta ètica

●     Com filtrar i centrar-nos en les persones?

●     “Discurs de l’ascensor”

●     Tècniques de networking, generació de “LEAD” offline

●     Tècniques per qualificar clients.

●     Gestió d’objeccions

●    Desenvolupament de la planificació i guió per l’aplicació pràctica de les tècniques estudiades per cada entitat. 


A càrrec de Facto